Skip to content

  • Thisguy

    Ok, these guys are stupider than I thought, can’t even dispose of bodies properly. Absolutely pathetic villains.
    Yes, I thought Milo might survive, I also thought he would turn up in scuba gear and save the day along with others who have formed a resistance, but I may just have an overly dramatic imagination.

  • SteelWings

    Yay Milo’s alive!

    • Gaboris

      That is the EXACT thing I wanted to say. COME ON! Why you had to steal my thunder? D:>

      But yeah, MILO’s alive! YAY! :3

  • Gaboris

    So they basically put their victims to sleep and let them drown in the ocean. Bunch of cowards. -_-
    Don’t get me wrong, I LOVE it that Milo made it and that they’re alive as well, but if these guys are planning to take over the world the least they could do is show some freaking backbone… 😛

    P.S.: Is it just me or does the water seem really cold in the third panel? :”3

    • Bottas Heimfe (Dovahkitty)

      it’s the antarctic without ice. not AS cold, but still cold enough to kill

      • Gaboris

        Hmmm… Not sure if we’re on the same “page” here. >_>
        I meant to say that that she seems to have “glass cutters” from the cold water. *wink-wink* *nudge-nudge* 😛

        • Bottas Heimfe (Dovahkitty)

          really bruh?

          • Gaboris

            Well, DUH… What? Sue me! 😛

    • Thisguy

      I see what you’re saying.
      Though, to state the obvious, it’s the Antarctic, the water is really, really, cold. Unless they get warn soon, Art and Lina will die of hypothermia.

      • Gaboris

        Yeah I got that as well. I just meant that Kuu actually payed attention to this detail as well. 😀

        Also Milo’s been there for a while so I guess there’s something in that column(?) to warm them up.

  • MrAMP

    OH SNAP! Milo is actually alive. I must say I’m impressed with his determination and disappointed in the humans for, what I can only describe, as a combination of incompetence and laziness when it comes to “retiring” “former employees.”

  • Sepher

    Putting aside for now how appalling it is how “disposable” they consider their hybrid captives, I feel like there are certainly plenty of ways to do away with them, even painlessly, and to make sure the job is done. Hell this was thwarted by holding one’s breath at the right time. Not to mention apparently Lina was simply able to swim out of it once it was ejected. Is it not locked once jettisoned? (also gives me the macabre thought of just how many hybrid remains are down there)

    It is becoming increasingly evident that these humans are not really on the ball as they would like to believe. Sure it speaks volumes that they have been able to keep up this conspiracy and remain hidden for all this time. But I would surmise that over time they have grown increasingly arrogant, lazy, and careless in their methods. Like how no one seemed to notice when they were cutting their hair can tagging their necks that Jill already had one. Even if the likes of Trilby wasn’t plotting against the system I feel like it is only a matter of time before they slipped up in a catastrophic way, which they very well may have already with recent events. At this point, I wouldn’t trust this bunch to conspire to plan a surprise birthday party.

  • ocbrad1

    Yay Milo!! Yay Lina!!

  • Theobservantwolf

    Ha! Damn fine to see the old fellow! Wonder if he remembers Jill?

  • Jahmir White

    Milo looks as if he’s exhausted or something

  • KLiCK

    Heh, he’s just sitting there like,”Sup’? It’s a great day for fishing ain’t it?”

  • Shadowkey392

    Yayyyy! Milo’s not dead!

  • William C. Johnson

    Opens up an explination of how Jill ended up on the beach…HMMM On a very much sadder note RIP Jerry Pournelle 9/8/2017

  • Facade Kitsune

    so I wonder how much it costs to replace the room every time they do this?